fluensy - Az ország első influenszer marketing platformja https://validator.w3.org/feed/docs/rss2.html Bogi Muzsay Blog Kezdőlap Miért érdemes induló vállalkozásként influenszer marketingbe kezdeni, még akkor is, ha nincs büdzséd? Miért működik az influenszer marketing kisvállalkozásoknak is? Mit várhatsz el egy együttműködéstől? Károly Szávai Rebeka Gergely Barbara Rácz Viktória Gáspár 5 influencer marketing tipp mikro- és kisvállalkozóknak, akik most kezdenek User-Generated Content és Influencer Marketing – Hogyan használd ki a követők által létrehozott tartalmakat a márkád növelésére? Viktória Rendes Szimóna Zombori Dorina Győri Bianka Olsovszky Dorka Váradi Vajda Csaba Tamara Tóth Vanda Szakadáti Extra szolgáltatásaink Kíra Bóta Kriszta Kiss Teszt Influencer Holper Mercédesz Instagram Reels Mennyibe kerül egy influenszer kampány? – Költségtervezési útmutató Legújabb trendek a tartalomkészítésben – Ezt érdemes tudnod 2025-ben! Nikolett Maczurik Sikeres Influencer Kampányok: Mit Tanulhatunk a Nagy Márkáktól? Kriszta Szántó Adrienn Nagy Balogh Léna Gréta Tóth Melani Lakatos Boglárka Kamarás Natália Sovány Cintia Enyedi Barbara Smuk Boglárka Ács Amanda Simkó Dóra Sági Orsolya Sági Gréta Tóth Barter együttműködések előnyei és hátrányai 🤝 – Megéri-e termékért dolgozni? Barbara Földi GYIK Klaudia Kovács Viktória Molnár Dani Tilinger