Loading...

Fedezd fel a piac legjobb influencer platformját!

5+1 tévhit az influenszer marketinggel kapcsolatban

Az influenszer marketing egyre népszerűbb, de rengeteg félreértés övezi. Sokan gondolják, hogy csak celebekkel lehet sikeres kampányt futtatni, vagy hogy ez egy gyors meggazdagodási lehetőség. Ideje tisztázni a legnagyobb tévhiteket! 🚀

1. tévhit: “Csak a millós követőtáborral rendelkező influenszerek érik meg”

Sokan azt hiszik, hogy csak az igazán nagy influenszerek hoznak eredményt, de a valóságban a mikro- (10-50 ezer követő) és nano-influenszerek (1-10 ezer követő) gyakran jobb megtérülést hoznak. Az elérhetőségük szűkebb, de a közönségük aktívabb, jobban megbíznak bennük.

2. tévhit: “Az influenszerek csak reklámoznak, nem hoznak valódi eredményt”

Ha egy kampány jól van felépítve, akkor az influenszerek nemcsak hirdetnek, hanem eladnak is. A mérhetőség kulcsfontosságú: egyedi kuponkódokkal, UTM linkekkel pontosan nyomon követhető, hogy mennyi bevételt generált egy-egy influenszer.

3. tévhit: “Az influenszer marketing csak B2C piacon működik”

Tévedés! 🤯 Az influenszer marketing nemcsak fogyasztóknak szóló termékek esetén hatékony. A B2B szektorban is sikeresen alkalmazható szakértői (pl. LinkedIn, YouTube) influenszerekkel, akik hitelesen mutatják be a szolgáltatásokat, sőt, nagyobb elérést biztosíthatnak egy céges blognál.

4. tévhit: “Csak fiatalokat lehet elérni influenszer marketinggel”

Bár a fiatalabb generációk aktívan követik az influenszereket, az idősebb korosztály sem marad ki. 📱 A 30-50 évesek is rengeteg időt töltenek közösségi médiában, és vannak olyan ních piacok (pl. lakberendezés, pénzügyi tanácsadás, utazás), ahol az idősebb közönség is aktív.

5. tévhit: “Az influenszer marketing drága”

Az influenszer marketingnek nem kell feltétlenül milliókba kerülnie. Egyes mikroinfluenszerek barteralapon is dolgoznak (pl. termékekért cserébe), mások rugalmas árazással kínálják szolgáltatásaikat. A legfontosabb, hogy az összeg ne csak költség legyen, hanem befektetés, amely mérhető eredményt hoz.

+1. tévhit: “Csak egy poszt kell, és már ömlik is a bevétel”

Sokan azt várják, hogy egyetlen influenszer posztja azonnal hatalmas eladási boomot hoz, pedig a sikeres kampányok rendszeres kommunikációt és több lépésben felépített stratégiát igényelnek. Az ismertségnövelés és a közönség meggyőzése időt vesz igénybe.


Az influenszer marketing nem varázslat, hanem egy hatékony eszköz, amelyet megfelelő stratégiával kell alkalmazni. Ha tudatosan és a valóság talaján maradva tervezel, akkor komoly eredményeket érhetsz el! 🚀

Ha szeretnéd a legjobb influenszereket megtalálni a kampányodhoz, próbáld ki a Fluensy-t, ahol biztonságos fizetési rendszerrel és precíz keresési lehetőségekkel válogathatsz a legjobb partnerek közül! 😉

Leave your comment